mandag, april 22, 2019
post@unoskredderi.no    Ring: 40 30 90 60

Reklamasjon

UNO Skredder AS reklamasjonsrett gir deg muligheten til å kreve utbedring, omlevering, prisavslag eller heving på grunn av feil eller mangler som eksisterte på kjøpstidspunktet.

Å reklamere innebærer at du gjør selgeren oppmerksom på at du mener du ikke har fått levert varen i henhold til avtale. Selgeren plikter da å undersøke saken og eventuelt utbedre gjenstanden.

Reklamasjonsretten din er sikret gjennom norsk lovgivning. Reklamasjonsfristen er den tidsfristen du har til å klage på varen eller tjenesten.

Garanti

Garanti er en privat avtale mellom deg som UNO Skredder AS og vi eller produsenten av en vare (eller tjeneste). For at garantien skal ha reell betydning, må den gi deg rettigheter som går videre enn lovens reklamasjonsrettigheter.

For å vite hva du har krav på i henhold til garantien, er det derfor viktig at du tar vare på denne garantiavtalen / kvitteringen eller bestilling papirene. Uten denne kan du neppe kreve dine rettigheter. Garantiavtalen, eller garantibeviset, er noen ganger kvitteringen, men den kan også være et særskilt dokument.

Varigheten for garantien kan variere sterkt.

Oppbevaring av plag

Når du leverer en vare for reparasjon eller arbeid hos UNO må du hente den TiL avtalt tid. Vi har begrenset kapasitet og etter 2 ukers tid fra henting dato flytter vi din plag/tøy til vår lager.

Alle tøy og plag vil bli kastet eller gitt bort til frivillig organisasjoner etter tre måneder.

Vi tar ikke ansvar på oss mer enn tre måneder.

Forhåndsregler for henting, levering og oppbevaring av plag:

Rens av Pelsjakker, skinnjakker, brudekjoler og spesial tøy vil ta opp til to uker.

Vi bruker siste teknologi for rens av klær/plag. Det finnes nesten uendelig varianter av stoff og flekker som  vil Vi ikke ta ansvar at alle flekk går bort eller bli helt fjernet som ny.

For å kunne hente tøy må kunden ha med seg original kvittering som dere fikk ved levering av tøy.

Vi skriver utlevering dato for alle arbeid eller sender SMS til kunden når tøyet er ferdig.

Etter to uker forsinkelse for henting av tøy vil tøyet sendes til en lager som vi har leid for slike hendelser/forsinkelser, kunden belastes for 10 kroner per dag for oppbevaring av deres tøy.

Alle ikke hentet og glemt tøy vil bli kastet etter 3 måneders forsinkelse.

2004-2018 UNO Skredderi AS
Org nr: 916 307 306 MVA